Torsdag

Skrivet den 2010-09-23 @ 11:49:08

Det är torsdag och vi börjar närma oss slutet på veckan, dom som jobbar känner sig säkert sjukt peppade över att det är helg efter en veckas arbete, kan verkligen inte förstå dom just nu, för hade gjort allt för att få jobba :) Haha

Klockan ringde 08:20 idag, lika trött som vanligt, är en sjukt morgontrött människa, är trött oavsätt om klockan ringer 06:00 eller 10:00, men efter en kopp kaffe är man människa igen, finns ingen chans att man överlever dagen utan sin morgonkaffe, det finns väl inge värre om man vaknar upp och inser att kaffet är slut?! Då är hela dagen förstörd ;)

Efter en kopp kaffe och lite datasurfing så gjorde jag mig i ordning och knatade ner på stan för veckan obligatoriska möte med min jobbcoah. Torsdagar 10-11, som vanligt :) Vi pratade som vanligt om vad som hade hänt i veckan och han berätta lite saker, men inget jag tänker gå in närmare på då jag redan visste allt det sen tidigare :)

Sen knatade jag med, min vän Macke ringde på vägen hem och det är ju alltid trevligt att prata med en kär vän :) Nu ska jag äta frukost med min brud, det bjuds på en riktig finsk frukost, finsk gröt med bär och mjölk, frallor med finsk leverkorv. Haha, har man en finne till brud så har man ;)

Resten av dagen ska jag ägna åt att plugga, wehoo :D kanske inte det roligare som finns men tänker jag negativt så blir allt så mycket jobbigare och tråkigare, tänker man positivt så blir allt så mycket enklare och roligare, right?! Allt handlar om inställning mina vänner, inställning :D Whooop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback