Sista dagen för veckan

Skrivet den 2010-09-26 @ 20:20:42

Ja, fifan sista dagen för veckan och det har varit en bra vecka, har inte hänt något speciellt men det behöver det inte göra jämt heller. Kan vara skönt med lugn och ro, är en person som gillar lugn och ro mer än ståhej :)

Vart inte många timmars sömn i natt då våran nyinflyttade granne nedanför hade fest, jag är verkligen inte emot att grannarna har fest, självklart ska dom ha det. Men INNE hos sig inte i trapphuset då det ekar så jävligt, dom skrek, sjöng och hade sig. Kände mig verkligen som en bitter gammal kärring som låg och sucka i sängen å inte kunde sova ;) Samma sak var det förra helgen också. Absolut fest, men med respekt!

Lyckades somna till slut iaf, klockan ringde 08:15, fifan hualigen. Drog till viken för att jobba lite extra, hjälpte till med en flyttstädning bakom Sandbacka Park, någon villa där. Jobbade 10:00-16:30, gick fin fint. Ska jobba på tisdag också.

Sen när jag kom hem hade käraste gjort kvällsmat, så var bara att sätta sig vid dukat bord ;) Sen blev det några timmar plugg och nu blir det tv-gos med min babe. Whooop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback