Galet sliten

Skrivet den 2010-09-28 @ 21:46:32

Tjululu! Blir inte ett allt för intressant inlägg nu då jag är galet trött, har jobbat i princip hela dagen och är rätt slut i kroppen, ska snart slå igen mina vacka blå och sova rätt styckt ;)

Var meningen att jag skulle sätta mig och plugga direkt när jag kom hem idag, vilket jag gjorde också, bara det att jag känner mig typ drogad och hänger inte med alls, så känns rätt meningslöst att ens försöka då, så blir sängen när som helst.

Satt nyss och kikade runt på massa snygga tatueringar, snart dags för ytterligare en, har en massa idèr och vilket idè det blir först återstår att se ;) Langar en bild på min gadd jag har på min högra arm som jag är sjukt nöjd med och säger god natt för idag! Whooop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback