Bildlös blogg

Skrivet den 2010-09-27 @ 12:00:24

Hej min bildlösa blogg, den är väldigt tråkig när det finns några bilder så ska bli ändring på det minsann.

Ny vecka nya tag, ny vecka nya utmaningen, ny vecka nya äventyr, ny vecka nytt jävla skit.. Ja, kalla det vad du vill. Men nå skit blir det inte för min del ialla fall :D

Veckans planer för min del:

Måndag: Plugga all day long, taggarååå !
Tisdag: Jobba 09:00-17:00, eventuellt längre än så.
Onsdag: Plugga plugga plugga !
Torsdag: Till Företagarskolan 09:00-11:00
Fredag: Hemligt projekt ;) Sen till Sala !
Lördag: Fira babe med hennes släkt, blir någon öl då ;)
Söndag: Förmodligen bakis, åka hem till Gävle.

Så ser veckans planer ut än så länge, men man vet aldrig vad som händer ;)

Har precis ätit en stadig frukost, gröt är grejen det ;) Ska sätta igång att plugga nu, känner att energin är på topp idag, mycket tack vare den stadiga frukosten tror jag ;) Haha!

Langar en bild till min bildlösa blogg också! Whooop!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback