Torsdag

Skrivet den 2010-10-07 @ 13:10:28

Klockan ringde 08:15, drog på kaffebryggarn det första jag gjorde. Kollade lite bloggar, käkade frulle och sedan fixade jag i ordning mig.

Som varje torsdag så drog jag till Företagarskolan, möte med mitt jobbcoch, han blev glatt överraskad när jag berättade att jag är klar med allt gällande taxikortet. Pratade om en massa saker, fixade med lite papper, var väl där 1 timme ca.

Åkte hem, tog faktiskt bilen ner imorse fast det inte är så långt att gå men det spöregna när jag skulle i väg, så var inte så sugen på att gå ner i regnet ;)

Köpte med mig en flottig pizza, unnade mig det idag, det får man göra ibland ;) Ska lägga mig på sofflocket och kicka igång en film, när den är färdigladdad. Måste ladda på energikontot med lite slapp innan jag ska börja med att städa, diska och packa, sånt där som är det roligare som finns ;) not

Sen när Julle slutar ska jag åka till honom, längesen vi sågs nu så det ska bli roligt, umgås och ha det trevligt som alltid. Lite roligt när jag tänker tbx på att jag faktiskt har varit tsm med honom eller säger man tsm när man är 13 år? Ihop kanske det heter, jaja whatever lite roligt är det ialla fall ;) Och nu är han en utav mina närmaste vänner, galet hur det kan bli ;)

Langar en bild på mig och Julle som är tagen för ca 2 år sen på personalresan i Branäs! Ha en bra dag! Whooop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback