Tisdag 12 oktober

Skrivet den 2010-10-12 @ 19:36:52

Klockan ringde 07:00 idag, mer död än levande men var bara att knata ner till tvättstugan och slänga i en maskin, men vi sov mellan varje maskin, trötta som vi är ;) Gick väl upp klockan 10:00 helt och hållet.

Tvättade klart, käkade frulle och sen knatade vi ner till komvux för att Jannice skulle söka in igen. Medans hon var där inne så satt jag med lurarna och lyssnade på ljudbok, tönt som man är ;) Sen när hon var klar gick vi hemåt. Hoppas verkligen hon kommer in den här gången, men det såg ljust ut sa dom ialla fall, eftersom hon var i så god tid, så får väl hoppas dom har rätt.

Drog sedan till Sandviken för att dona lite med farsgubben min ;) Och har nu tagit en skön dusch och ska mysa resten av kvällen med mitt hjärta <3

Imorgon är ingen vanlig dag, för imorgon fyller jag minsann år ;) Och ska dessutom på intro dag på nya jobbet som taxidriver, ska åka med en tjej mellan 07:00-11:00, för att få se hur det går till och hur taximetarn funkar osv. Kan faktiskt erkänna att jag är nervös, som fan också ;) Men samtidigt överväldigad eftersom det är det här jag vill, det här jag vill jobba med och får nu chansen att göra det. Så håll era tummar att det går bra imorgon ;)

Langar en bild på nya frillan som jag tog idag! Whooop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback