Shopping

Skrivet den 2010-10-14 @ 14:23:06

Idag är det torsdag, första dagen som 23 åring, känns ju inte sådär märkvärdig eller nå annorlunda men sant är det ialla fall ;)

Klockan ringde 07:30 idag. Shit, längesedan jag sov ut, utan att ställa klockan, inte för att jag klagar nu på att jag ska ha något att göra utan för att jag bara kom på det. Ialla fall drog till Företagarskolan klockan 09:00 och blev väl klar runt 11:00.

Ringde lite samtal och styrde lite sen gick jag och möte upp babe. Vi knatade runt på stan, kikade i butiker på jakt efter en jacka, provade runt lite tills jag bestämde mig för en jacka på MQ, så den fick det bli. Letade även efter ett par kängor, men såklart så fanns det ju inte i min storlek för det räknas som en killsko? Hatar att det ska vara så. Jag köper dom kläder jag tycker är snygga, oavsätt om det är tjej eller kill modell, tycker jag något är snyggt så köper jag det. Men så tänker nog inte affärerna eftersom dom har alla killskor i storlek 40 MINST ;) Men men ska inte vara bitter, får leta vidare eller typ se till så mina fötter växer nå gigantiskt ;)

Tog en lunch i gallerian också, mysigt. Sen knatade vi hem i stormen, riktigt höstväder ute, blåser utav bara fan. Så nu ska jag ta det lugnt resten av dagen. Ska upp klockan 05:15 imorgon så ska bara slappa och vila upp mig.
Ska åka med i taxin imorgon igen, lära mig ännu mera saker. Ser verkligen fram emot det.



Såhär såg jackan ut som jag köpte !



MQ 1699 :-


Såhär ser skorna ut som jag vill ha men inte får ;)




snygga eller hur?!




Sköt om er! Whooop!


Kommentarer

Postat av: Micaela Eriksson

riktigt snygg jacka malls :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback