Resume

Skrivet den 2010-10-03 @ 22:34:35

Tänkte göra en kort resume om helgens bravader!

Jag och babe drog väl härifrån vid 15 tiden, drog förbi systemet en snabbis sen plöjde vi till Sala. Umgicks och käkade med hennes familj och släkt. Sen kom Mingan också :) pimplade bärs utan dess like och hade det riktigt trevligt. Älskling vart lite för full och däckade, men jag och Mingan drog på Hottan, var helt okej men är väl ingen hit att gå ut i Sala om man säger så men det var roligt ändå :)

Vaknade rätt tidigt för att ha druckit dagen före, blev lugna puckar. Jag, Jannice och Mingan låg i sängen och kollade på Idol och bara chillade järnet, sjukt klen osv. Sen vid 15 tiden slira vi om outfiten och det kom en massa folk som skulle fira Jannice. Fikade och öppnade paket, tänkte berätta längre ner vad hon fick av mig :) Hon blev jätte nöjd med alla presenter, så roligt att se henne så glad. Sen drog vi hem till Mingan en snabbis så hon kunde byta kläder. Sen tbx hem till Jannice och käkade mat osv. Sen korkade vi upp, var fullt hus. Familj, släkt, grannar, vänner osv. Sen vid halv 12 drog jag, Jannice, Mingan och Sofie ner på stan till Norrmanska, shotade lakritsshots och pimplade bärs sen drog vi på Hottan. Var helt okej, men som sagt sjukt trött på att gå ut i Sala men det blir vad man gör det till och därför var det roligt ;)

Idag har vi sovit i princip HELA dagen, har vart sjukt mör och ingen ork i kroppen så har bara latat oss och myst massor. Sen vid 19 drog vi och handlade på Willys, handlade frukost så man har till veckan och sen lämnade jag av Jannice och åkte sedan hemåt. Hon ska stanna där över veckan så kommer jag tbx på fredag. Så sjukt tomt här hemma, känner mig verkligen tom utan henne, det är något som fattas och det känns i hela kroppen. Jag älskar henne så galet mycket och är fortfarande galet kär i henne, fast att vi snart har vart tsm i 3 år, min fina älskling :)


Den här t-shirten fick hon av mig.
Sen fick hon löshår, svarta lackleggis med gulddragkedja nedtill
och hudlotion som luktade godis, hon blev glad och det är det viktigare :)
<3


Kom hem för typ 1 ½ timme sedan, har tagit en skön dusch och käkat micrade pannisar och kollat på tv :'D Ska fortsätta med det, försöka hitta orken till att plugga lite också. Och framförallt sakna min älskling massor! Whooop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback