Möblera om?

Skrivet den 2010-10-14 @ 20:06:47

Har precis tagit en dusch med min snygging, vi hade en diskution i duschen om vi ska möblera om här hemma ;) Lite konstigt ställe att ha en diskution på men vi är rätt konstiga ;)

Anledning till att vi vill flytta till större är för att vi är trött på att ha sängen i vardagsrummet. Drygt som fan är det. Men nu har jag jätte nära till jobbet och Jannice till komvux, tar 5 min till komvux och högst 10 min för mig, så läget är ju perfekt helt plötsligt, från att ha tyckt att det absolut inte var det ;) Men nu är ju omständigheterna lite annorlunda + att vi inte har någon "lokal" på jobbet än så länge, utan bara ett garage där bilarna står, därifrån vi åker varje morgon och just därför så käkar dom lunch antingen ute eller så åker dom hem och käkar så flyttar vi nu till Sandviken så kan jag ju inte åka hem på lunchen.

Haha, krånligt värre. Jag som vill flytta till Sandviken, men vill ändå inte göra det nu när det ligger till som det gör. Så vi har ialla fall kommit fram till att vi ska bo kvar här ialla fall fram tills sommarn, men innan sommarn kan det ju hända mycket så vi har ju ingen aning om hur det ser ut om 1 månad eller 3. Men just nu så har vi bestämt det ialla fall.. och därför funderar vi på att möblera om. För er som aldrig varit här så är det en lägenhet på 39 kvm, hall, toalett, vardagsrum, ett litet kök sen ett matrum eftersom köket är så litet så man inte kan ha köksbord osv där inne.

Så nu tänkte vi om vi skulle göra matrummet till ett litet "sovrum" och flytta in köksbordet till vardagsrummet och göra det till matrum/vardagsrum. Så är planen, men vi har ingen aning om ens sängen får plats i matrummet men vi får la se hur det blir, om inte annat så är det ju bara att flytta tillbaks ;) Men det får vänta tills efter helgen.

Höst känsla i matrummet



Finaste rummet i lägenheten så känns knasigt att "förstöra det"
men men vi får se som sagt hur det blir ;) Nu annat, Whooop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback