Lugna puckar

Skrivet den 2010-10-20 @ 14:41:42

Idag är allt som vanligt igen, told you so. Vaknade rätt sent idag, närmare bestämt kl 12, längesedan jag sov så länge. Men jag ställde inte klockan igår för jag tänkte att jag skulle sova ut och man vaknar väl när kroppen känner att man är utvilad ;)

Blir lugna puckar idag, blir nog bara hemma. Ska träffa min blivande chef en snabbis bara och få diverse papper som jag ska ta och läsa. Men han har inte ringt än så är bara att vänta.

Annars lär det ju inte hända nå speciellt intressant. Jag gillar lugn och ro, det är det bästa. Helst av allt hade jag velat bo i ett hus ute på landet nu, det är ju drömmen. Jag kan uppfattas som en person som gillar fart och fläkt och det gör jag, på helgerna kör jag all in men i veckorna är det all out som gäller. Då vill jag göra så lite som möjligt, helst ligga på soffan hela dagarna och plöja i genom diverse tv-serier. Haha, thats me ;)

Vi var inne ett tag på att fytta till Sthlm, men jag insåg rätt snabbt att jag inte skulle palla det, all denna stress som finns i den staden. Jag får ju panik när man är nere i tunnelbanan, folk springer och stressar överallt. Stackars människor alltså. Jag älskar Sthlm och är där väldigt ofta eftersom jag har min storasyster och en utav mina närmaste vänner där och jag har ganska lätt att anpassa mig när jag väl är där. Men det bästa som finns är ju att komma hem sen till lugnet. Lovely.

Men alla är vi olika, finns ju dom som mår bra av att ha det stressigt.

Langar en bild på mig och Lotta från förre helgen. Btw så kommer hon till helgen och det gillas som fan! Whooop!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback