Kvällsblogg

Skrivet den 2010-10-07 @ 23:47:26

Tänkte jag skulle skriva ett till inlägg idag för lär inte hinna det imorgon och sen blir jag ju borta hela helgen.

Dagen till ära har varit bra. Åkte som sagt till Julle när han slutade, vi chillade järnet, kollade på roliga serier och skrattade, det gillar vi :) Drog även förbi mamma och pappa en sväng så dom fick se frillan, dom tyckte det var jätte fint. Käkade lite ost och kex med mamma innan jag plöjde vidare till Gävle.

Tog mig en skön dusch sen har jag städat, diskat och packat det mesta för helgen, så alla dagens "måsten" är gjorda så nu kan jag luta mig tillbaks ;)

Vad är planera för helgen då? Jo, imorgon ska jag först till AF, sen blir det nog systemet och sedan styr jag kosan mot Sala, till min babe, känns bra att få vara med henne igen. Blir väl en massa mys osv, sen vid 20 rullar Lottas tåg från Sthlm in på perongen i Sala så då ska vi hämta upp henne, ska bli sjukt roligt att träffa henne :) Blir väl lugna puckar imorgon kväll, kolla på idol och sådär.

Lördagen ska vi fixa i lokalen osv, så kommer Julle på eftermiddagen någon gång, då korkar vi väl upp antar jag ;) Sen blir det party party, Jannice ska ha sin 20 års fest och hoppas verkligen den blir lyckad!

Åker hem på måndag igen! Langar en bild på mig och Lotta som är knäppt för sjukt längesen när vi hade varit på Magaluf reunion! Whooop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback