Helgen är över

Skrivet den 2010-10-11 @ 15:37:22

Helgen är över och den har vart den bästa på länge, tänkte jag skulle försöka sumera den så ni får veta vad jag gjort för roligt :)

Gick upp rätt tidigt i fredags eftersom jag skulle till AF och dona med lite papper, blev massa strul som vanligt så det drog ut på tiden, men det löste sig till slut. Drog förbi bolaget för att köpa med mig lite godsaker och sen vidare till Sala. Babe kom ut och möte mig på parkeringen, sjukt underbart att få hålla om henne igen. Gick in och upp på hennes rum och där väntade världens bästa överraskning, hon hade dukat upp picknick på golvet med tända ljus över hela rummet, gjort pannkakstårta och chockladbollar, är hon inte världens mysigaste så säg?! Jag fyller år på onsdag men jag kunde inte vänta med presenterna så jag ville att hon och jag skulle fira mig då, så fick mina presenter, vart sinnessjukt glad för allting. Ska lägga upp bild sen så får ni se :)

Sen drog vi hem till Mingan för att hämta stereon som Jannice skulle låna till festen, så drog vi till lokalen och kopplade in den och fixade lite. Sen åkte vi hem, chillade och kollade på idol, sen vid 20 drog jag ner till stationen för att möta upp Lotta som kom, var awesome att träffa henne. Åkte till ica för att handla lite gott, åkte sedan hem och kollade på idol å chillade, umgicks osv. Efter idol kickade vi igång en film innan alla tre somnade sött ;)

Klockan ringde 11:00 på lördag morgon, peppad och utvilad. Käkade frukost och pimplade kaffe, sen började vi fixa oss lite smått. Jannice hade ont i magen, hon brukar få det och vart ju inte bättre av att hon stressade så jag och Lotta tog på oss att fixa det mesta. Vi drog ner på stan och handlade på bolaget, handlade mat, läsk, cigg osv på ica och sen åkte vi till lägenheten vi hade lånat för att alla skulle få plats att sova. Bärde upp alla miljoner påsar, packning, luftmadrasser, täcken osv, galet jobbigt upp för alla trappor men det gick. Precic när vi blev klar ringde Julle och var vilsen i pannkakan så fick åka och möta upp honom för att guida honom till lägenheten. Väl uppe alla tre så pumpade vi upp madrasserna och fixade oss. Sen dök Jannice upp också, chillade lite i lägenheten innan vi drog ner till lokalen som låg typ 5 meter från lägenheten så det var ju kanon bra. Tände ljus, fixade med bord, musiken osv innan vi slog ner våra feta arslen för att börja kröka ;) Klockan var då 17 och Jannice hade bjudit alla till klockan 20. Haha, insåg då att vi skulle nog förmodligen vara dyngraka när alla kom, men riktigt roligt hade vi, pratade, skrattade, pratade gamla minnen osv. Sen började folket ramla in, vart en riktigt riktigt lyckad kväll, hade as roligt. Dansade helvildt och ba röjde järnet så tummen upp som fan för det :D Dom sista drog väl runt 3-4 och då började vi städa lite smått innan vi drog upp till lägenheten och sov. Jag, Jannice, Lotta, Julle och Mingan. As mysigt :)

Jag vaknade först på söndagen, inte så farligt bakis faktiskt, det var ju värre med dom andra ;) Haha, men jag och Julle beslöt oss för att gå ner i lokalen och börja städa, Lotta kom inte långt där efter hon med. Fast hon mådde ju som en påse bögtidningar, aldrig sätt henne sådär sliten faktiskt ;) Haha, städade ett tag innan vi knatade ner mot stationen för Lotta skulle med tåget hem till Sthlm, tjockade i oss en fet pizza innan vi vinkade av henne. Jag och Julle gick tillbaks till lokalen för att hjälpa Jannice med det sista, sen åkte även Julle hem. Jag och Jannice latade oss igenom hela dagen.

Vi kom hem till Gävle för en stund sedan, har varit med ett papper till AF och mer än så blir det nog inte idag. Har inget inplanerat ialla fall, ska väl packa upp allt och sen åka och handla mat för veckan. Planera för veckan är inte speciellt många alls.

Måndag:
Slappa?! Handla mat, packa upp osv.
Tisdag: Tvättstuga 07:00-13:30
Onsdag: Jag fyller år, blir väl någon tillställning med dom närmaste ;)
Torsdag: Företagarskolan 09:00-12:00, Shoppa med babe
Fredag: Lotta kommer?! Förhoppningsvis
Lördag: ?
Söndag: ?

Men men, man vet aldrig vad som dyker upp ;)

Men nu ska jag nog ta och packa upp mina kläder osv, Jannice har packat upp sitt så mitt som står kvar på golvet och tar en massa plats och det gillar inte min fruga ;)

Tänkte lägga in en massa bilder sen, från förra helgen, nu i helgen osv osv! Så håll utkik! Whooop!

Bjuder på en gammal bild på mig och Lotta @ Sthlm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback