G'night

Skrivet den 2010-10-21 @ 23:03:52

Vad har vi gjort idag då? Jo, vi har varit och handlat en massa. Maxi, Citygross, ÖB och Systemet. Fast att vi knappt har några pengar men ibland får man priotera. Så sjukt glad över att jag har ett jobb igen, äntligen kommer det rulla in pengar på kontot. Ett plus med att vara arbetslös är ialla fall att man blir ekonomisk ;)

Var även till Vallhov en sväng, men det blev inte länge, tråkigt nog. Sen har vi glidit runt hela Gävle för att jag ska träna in gatorna. Överambitiös?! Gör det enbart för min egen skull, har man kunskap om sitt arbete så blir man automatisk trygg i sitt arbete också.

The boss var förbi igår med en bunt papper med alla gator i hela Gävle, kommer ett prov så småningom och då ska jag kunna i princip alla. Rätt less på att plugga men men ;)

Och på tal om det, fick mitt taxikort idag också. Så förmodligen börjar jag köra på måndag, det var snack om det ialla fall. Ska åka med imorgon, men kanske får köra också det vet jag inte fören imorgon. Så sjukt nervös. Men som jag sagt tusen gånger nu, alla är vi nybörjare någon gång.

Imorgon kommer världens bästa Lotta också, super glad för det! Men nu ska jag slänga mig i våran über sköna säng och be till gudarna att allt går bra imorgon ;)

Ser den inte skön ut?! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback