Fyller 23 år idag

Skrivet den 2010-10-13 @ 20:09:09

Ja, fyfan idag fyller man 23 år, känner mig riktigt gammal ;) men men det hör ju livet till så inte så mycket man kan göra åt det, äldre blir man men ung förbir man ;) Dagen till ära har varit riktigt bra lär jag säga.

Klockan ringde 05:15 (!), inte direkt van med att kliva upp då ;) men klev upp, gjorde mig i ordning och käkade frulle osv innan jag tog kärran och drog upp på Brynäs där jag skulle möta min blivande chef och en arbetskollega ;) Åkte med henne mellan 07:00-11:00, riktigt intressant och roligt, mycket nytt att ta in men så är det ju alltid oavsätt vilket nytt jobb man än har, så det kan man inte komma i från. Alla är vi nybörjare någon gång ;) Väntar fortfarande på papper från Transportstyrelsen så kan inte köra fören jag får kortet. Men allt känns bra hittils, men långt kvar innan man kommit in i hela systemet osv. Känns inte riktigt som jag "fått jobb" än, eftersom det är så pass nytt, men är väl på god väg till ett jobb ialla fall ;)

Efter jag vart där drog jag hem och älskling hade dukat fram frukost, tänd ljus och donat söt som hon är ;) Har ju fått alla mina presenter av henne men fick en till idag, hon hade gjort en scrapbook med massa bilder på oss, tänkte lägga upp bilder sen på den. Glömde lägga in det nu.

Sen vid 13 drog jag till Sandviken och hämta upp mormor, skjutsade henne till frisören och medans hon klippte sig åkte jag hem till Vallhov och läste diverse tidningar. Sen vid 15 åkte jag och hämtade upp morfar för att sedan hämta upp mormor igen hos frisören. Drog sedan vidare till Prix för att hjälpa mormor att handla och sen vidare mot Vallhov.

Käkade smörgåstårta och tårta med mamma, pappa, mormor och morfar. Riktigt trevligt, fick fina presenter osv så jag är super nöjd :)

Nu är jag hemma och ska bara slappa resten av kvällen. Mycket tacksam och glad för all uppvaktning man fått idag, presenter, sms, facebook-gratulationer osv osv. Det värmer :)


Här kommer lite bilder på presenterna..


1. Skjorta från Ginatricot
2. Duschkräm från Bodyshop
3. Sminkväska från Bodyshop
4. Ansiktsmask från Bodyshop
5. Pengar (till vinterjacka)
Från mamma, pappa, mormor och mofar


Döskalle t-shirt med paljetter från HM
Från baby


Klocka med diamanter från Ur & Penn
Från baby


Randig tupsjal från Lindex
Från baby


Sjal från HM
Från baby


Kofta från Ginatricot
Från baby


Ljuslukta från Different Design
Från babys mamma


TACKAR ALLA FÖR DOM FINA PRESENTERNA OCH UPPVAKTNING! Whoooop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback