Back on track

Skrivet den 2010-10-19 @ 18:53:35

Weho, long time no see.. Har som sagt varit i Sala i helgen och jag har inte varit speciellt aktiv alls med att blogga men nu är vi hemma igen så nu blir allt som vanligt ;)

Har gjort diverse saker som jag faktiskt inte orkar gå in på nu för det skulle ta hela kvällen att skriva om allt roligt vi har gjort i helgen :) Var ialla fall på 30-års fest i lördags och det var kanoners. Badade jacuzzi ute osv, dock inte jag eftersom jag är en riktig badkruka, men det var ialla fall riktigt roligt.

Sen har vi mest tagit det lugnt, umgåtts med Jannices familj och med Mingan såklart. Kollat på film, lagat mat ihop, varit på stan, fikat osv osv. Alltid lika trevligt :) Älskar Sala men hatar det samtidigt. Haha, konstigt.

Vi kom som sagt hem idag, runt 12 någon gång. Då gjorde vi lunch och chillade ett tag sen har vi åkt runt här i Gävle och letat gator. Haha, man ska ju ha någonlunda hum om gatorna när man kör taxi så kände att jag ville kolla lite. Har naturligtvis gps i bilen, men dom föredrar att man kan alla gator ändå, vilket jag också förstår. Men jag har ju en fördel där, för har jag varit på en plats en gång så kommer jag nästan alltid ihåg vägen dit osv, så det är ju ett stort plus.

Väntar ivrigt på att kortet ska dimpa ner i brevlådan. Tog kort igår och har skickat in alla papper så nu är det bara att vänta, så fort jag får kortet så börjar jag köra. Vilket förmodligen blir till nästa vecka. Känner mig redan pirrig ;)

Nu blir det slänga sig på soffan och chilla järnet! Men nu blir det oftare uppdateringar, nu när man är på hemmaplan ;) Whooop!

Bild på mig och Jannice från i lördags..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback