Alla prov avklarade

Skrivet den 2010-10-05 @ 12:36:43

Ja fifan, klarade uppkörningen idag och det betyder att jag är klar med alla prov, helt sinnessjukt. Kan inte riktigt fatta det.

Har inte sovit något i natt för jag var så sjukt nervös, spydde 2 ggr innan jag skulle åka imorse, fick världens blackout under provet, trodde allt skulle gå åt helvete för enligt mig så har jag aldrig kört så dåligt i hela mitt liv, typ skakade för jag var så nervös. Haha, helt sinnes trodde jag skulle svimma. Men jag blev godkänd, han tyckte jag körde lugnt och fint och det var väl tur det.

Alla jag känner skriker rakt ut och säger grattis osv, men jag fattar ingenting, har inte riktigt fattat att jag klarat alla proven på 5 dagar, är typ i chock. Som när jag hade klarat körprovet nu så vart jag typ inte glad för jag förstod inte, jag är fortfarande nervös fast jag inte har något att vara nervös över. Men och andra sidan beställde jag material och bestämmde mig för att plugga till taxichafför för 3-4 veckor sedan och sitter här nu med alla 4 papper utskriva från proven som det står GODKÄND på. Jag är så jävla glad men samtidigt så jävla chockad, kan inte förstå det.

Nu återstår det bara en läkarundersökning som jag har beställt tid för imorgonbiti, men det lär ju inte vara några problem, för så vit jag vet har jag inga sjukdomar. Dom kollar så man har bra syn, hörsel, inga hjärtproblem eller diabetes osv, eftersom man inte får köra taxi om man har svåra sjukdomar. Sen ska jag tydligen pissa också, antar att det är för att kolla droger. Efter läkarundersökningen ska jag skicka in den tillsammans med en ansökningsblankett om taxiförarlicens till Transportstyrelsen och sen ska dom bevilja om jag får det eller inte. Men eftersom jag klarat alla 4 proven, har inga sjukdomar och finns inte med i brottsregistret så lär det ju inte vara några problem alls, men kan ju inte säga att jag har taxiförarlicens förs jag får det bekräftat från dom :)




Är fortfarande i chock, har pluggat 24/7 nu i 3-4 veckor och nu kan jag släppa det, för finns ingenting att plugga. Ska lägga mig nu och kolla på en film och varva ner sen ska jag åka till Sandviken för att skriva ut lite papper osv. Läkarundersökning imorgon sen ska jag klippa mig, imorgon ryker lejonmanen för gått! Haha fyfan vad skööönt! Whooop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback