3 av 4 avklarat

Skrivet den 2010-10-04 @ 20:55:27

Klarade kartprovet idag, så jävla nice alltså. Trodde verkligen inte jag skulle klara det, för svårt som fan var det, inte alls som dom i fredags, dom var ju a piece of cake jämnfört med kartprovet. Var nervös som fan, trodde jag skulle spy innan ;) provet höll på i 2 timmar, men den tiden gick så galet fort, blev klar när det var 2 min kvar, hade en magkänsla att det inte skulle gå vägen, men ack så fel jag hade :D

Nu har jag bara körprovet kvar och det är jag mest nervös för, man kan ju tycka att jag inte borde vara det eftersom jag har körkort och har kört upp en gång. Men dom är tio ggr hårdare än när man kör upp till B-körkortet, massa mer saker man ska kunna. Sen så är man väl mer nervös bara för att det ska sitta någon med och bedöma mig, dom andra tre proven är det ju en dator, blir liksom en helt annan sak. Men och andra sidan är det bara ett prov, inte en dödsdom.. klarar man det inte så är det ju bara att göra om det ;)

Drog till Sandviken direkt efter provet, käkade middag och pratade massa skit med mamma och pappa. Trevligt som vanligt, nu är jag hemma och ska väl försöka varva ner lite, är helt uppe i varv, har vart så mycket dom senaste dagarna, har inte riktigt fattad att jag klarat 3 prov på såhär kort tid, förstår inte liksom hur det är möjligt?! Jag som aldrig varit en pluggis, som alltid har haft det svårt. Men allt handlar om vilja, vill man något riktigt mycket så går det också och inställning såklart!

Skulle helst av allt vilja vara med min älskling nu, på hennes födelsedag men men man kan inte få allt här i världen, vi syns ju om bara några dagar! Nu ska jag ta mig ett stort glas med kall juice! Whooop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback